090701

Hej bloggen!
Det händer inte så mycket roliga saker i mitt liv just nu, så jag har inte så mycket att skriva om...
Har anmält mig till Amf och min handledare säger att jag ska söka jobb som telefonförsäljare. ALDRIG!! =(
Jag sitter häldre (hur fan stavas det? Ehh skitsamma ni fattar :p ) i en spärr i tunnelbanan eller städar trappuppgångar. Åhh, jag vet inte vad jag vill jobba med... =(

I måndags började jag med min GI diet. Vi får se om det funkar. Har även fått låna en stegräknare av Helen. Har som mål att gå över 10 000 steg om dagen. Har faktiskt vart rätt duktig. Just nu ligger jag på typ 10800, och kvällen är inte slut än. Ska ta en promenad med hundarna. Bara Helen vill komma hem nån gång...

Ska försöka uppdatera oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0