090705

Hej!

I helgen har jag varit ensam hemma med djuren. Alex har vart i Norge och hälsat på Joel. Men han är på väg hem nu. =)

I fredags va jag på Ikea med Emma och Madde. Köpte fina tallrikar, bestick, glas och lite andra smågrejer. Var upp ända till klockan ett och fixade med våra nya saker. =)
igår var jag hemma hela dagen. Städade och fixade. Det är faktiskt rätt kul att städa, nu när jag har mina mirakeltrasor. =)
På kvällen satt jag och sökte jobb. Sökte två telefonförsäljarjobb, även fast jag egentligen inte vill jobba som det. Och bara för en stund sen ringde dom från det ena. Jag ska dit imorn... Lite skönt är det ju om jag får det, så jag kan tjäna lite pengar och inte bara sitta hemma hela dagarna.

Dango (morfars hund som jag passar) är magsjuk, och han sitter vid dörren och gnäller. Måste ut med honom innan det händer en olycka här inne.
Hör av mig imorn och berättar hur det gick på intevjun. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0