090720

Hej bloggen!
I fredags va vi ju ute. Ingen lyckad kväll tyvärr... Så det finns inte så mycket att skriva om.
Resten av helgen har varit lugn. Vi vaknade halv tre i lördags. Det va rätt skönt faktiskt. =) Han ju inte med att göra så mycket. På kvällen låg jag i soffan hela kvällen och kollade på två stycken Batman filmer. Har inte sett dom förut. Riktigt bra faktiskt. =)

Som jag skrev för ett tag sen, så började jag med en GI diet. Det gick bra dom två första veckorna. Gick ner 2 Kilo. =) Sen va det mammas födelsedag. Mmm kakor! Där bröt jag den dieten... Så förra veckan orkade jag inte riktigt bry mig. =(
Men idag har jag varit och storhandlat och gör ett nytt försök med dieten. Jag vägde mig idag igen, och jag har gått ner ett kilo till.  Lite konstigt eftersom jag har vartit onyttig den senaste veckan. Men 3 kilo på tre veckor! =)

Detta blev kvällens middag!

Pannbiff med fetaost, oliver, lök och vitlök.
Broccoli, tomater och keso.


Riktigt gott faktiskt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0