Shoppa lr fönstershoppa?

Hej!
Idag tänkte jag och min älskling åka till Farsta. Vi måste köpa en ny mixer, för den andra har gått sönder.
Och jag måste köpa ett par skor. Eller två. Sen skulle jag vilja köpa lite nya linnen och toppar och kanske ett par shorts. Och en klänning! Ojoj det är mycket man vill ha. En bikini skulle jag behöva oxå.
Men eftersom jag har NADA pengar, så får det nog bli till att fönstershoppa, vilket jag tycker är otroligt roligt... INTE!!
Men ett par skor jag jag nog kunna skramla ihop till. Får hoppas att jag hittar ett par snygga på REA. Jag brukar vara bra på sånt. =) För det är väl reor fortfarande?

Nu måste jag göra mig klar för att åkta. Vi hörs sen!



Jag börjar acceptera att Ania är borta för alltid nu. Känns faktiskt ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0